If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
така и направих топнах го в казанчето и показва доста верни показатели сега имам друг въпрос датчика за температура на маслото каде е наи добре да го сложа на отвора в средата на блока или на мястото на тапата до масления филтър????
---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:56 ----------
мани вече като видя ролки бреда и ми избиват малки червени пъпчици
Аз ти казах брат този уред няма да изглежда добре м-у другите 2 дай ми го на мен да го опраям пък си намери същия кату другите за температурата недей да прайш цигански работи
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
аз ще я изкарам в алт и ще ти кажа че сам с 2 комбинирани единия е волт метър и налягане на маслото а другия е оборотомер и температура на водата имам и един самотен за температура на маслото и така вързах всичко само малко проблеми имам този които е за налягане на маслото незнам защо неще да отчита
завих го на отвора в средата на блока и на него има една гаика за кабела които отива към уреда като дам на контакт се качва до 30 като запаля и се запълва целия уред а уреда е следния http://tuning-parts.bg/60mm-kombinirani/640/
виж сигналния кабел как е. с едно кабелче дай корпуса на сензора към минуса на акумулатора,може от това да е.
така сега кто прочетох какво сте ми написали се огледах по схемата и пробвах нещо. аз към уреда на таблото съм пуснал постоянен минус от кабела които отива от минуса на акумулатора към купето а плюса го вързах към розавия кабел на копчето на халогените и като дам на контакт уредите сетват обаче от уреда до датчика отива само един бял кабел и нищо друго и така вчера го завих на мястото на оригиналния жигулски датчик в средата на блока и закачих бялото кабелче дадох на контакт и ми показа някво налягане около 27-30 и след като запалих челия уред се запълни и се ядосах и върнах стария датчик. Днеска вързах бялото кабелче кадето му е мястото обаче този път опънах един импровизиран кабел от минуса до корпоса на датчика и когато запалих уреда си показваше 0-лево налягане явно е трябвало да пусна маса и на самия датчик!!! Но за маса къде да се хване няма място. И се чудя да запоя един кабел направо за корпуса на уреда или да измисля друг начин. Колкото до останалите датчици работят добре този за водата го потопих в маркуча излизащ от термостата и отиващ към парното показанията са много добри оборотомера показва учудващо точно за разлика от моя които лъже със 500 и повече оборота само показанията на волт метъра хич не ми харесват на запалена кола без никъкви консуматори 13.5 ми зарежда а преди зимата смених онази малка джиджавка на алтернатора даже взех малко по галяма като заряд и пак не зарежда остана само проблема със датчика за налягането да видим дали ще се получи и имам един уред за температурата на маслото с които ще се занимавам евентуално по нататак !!!
на твоя линк на 6-тата картинка с номер 4 ще видиш че тая маса на корпуса на датчика е с удивителен. тоест да и обърнеш внимание. трябва да е предвидено място където да закачиш минуса. ако няма, измисли нещо с някакво ухо,ама и да е стегнато. да запояваш на корпуса мисля че не е оферта.
да това със запояването не е добра идея по скоро ще направя едно ухо и ще го сложа на резбата и като завия датчика за блока и ще го затисна между блока и датчика и кабела няма да мръдне мисля че това ще е наи добрия вариянт ще пробвам и ще направя снимки с уредите в деиствие!!!
Много ми е интересно спирачните апарати и дискове от 145 (за алуминиевите апарати става дума) дали ще паснат на 33ката без каквото и да е преправяне искам малко от малко колата да почне да спира по добре!!!
Много ми е интересно спирачните апарати и дискове от 145 (за алуминиевите апарати става дума) дали ще паснат на 33ката без каквото и да е преправяне искам малко от малко колата да почне да спира по добре!!!
Те си пасват, ако си с дискове отзад, но се преправя планката за ръчната спирачка.
Всъщност тия апарати се слагат най-вече за да държи ръчната по-добре.
Ако не ти спира добре отзад, виж си кантара!
Иначе и стария модел си държат повече от здраво.
За предните чакаме Боби да ги измагери неговите и чак тогава ще имаме за какво да се хванем.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Такааа, за предните с едната 33-ка (червената и уж по-бърза) съм ударил на греда. При нея се опитвам да сложа 284х22мм диск (от Фиат Купе 2.0 16V)със спирачен апарат от Опел Омега А 2.6 Автомат, като при Омегата дисковете са 296х28мм. Хубавото на тия апарати е, че са с бутало 57мм (при 145 QV например за 284 диск буталато на апарата е 54мм) Това естествено означава и смяна на спирачната помпа с друга, с по-голямо бутало. На 33-ката оригинално помпата е с бутало 18мм, а аз сложип помпа с бутало 22мм от Алфа 75 - цена 100лв. за помпата в Евро 07. Сега обаче имам жесток проблем с джантите. Не стават моите 15-ки. Трябват ми джанти на OZ WRC - демек лоша работа, лекува се с много пари. Та при нея нещата се получиха, но нямам джанти. С 16-ки също ще стане. Апаратите от Омегата са Girling, стават на шенкела на 33, но излизат в повече навън от диска и накладката реално трие извън диска. Затова отидох при Бай Фрезист да измести дупката на супорта с 4 мм навън, за да може апарата хубаво да позиционира накладката върху диска. Друго важно нещо е да се подложат тънки шайби между супорта на апарата и шенкела, защото и без това е тънък диска за апарата от Опел, и трябва да седи диска точно в центъра на процепа в супорта. Отделно е добре впоследствие да се гледат често накладките да не се износват докрай, защото накладката може да падне между диска и супорта.
Другота преправяне е на закрепването на спирачните маркучи. При Опелските апарати маркуча се стяга с кух болт (познат още като "банджо болт")и 2бр. дифтунги , докато при италианките се навива маркуча в апарата директно. Да, ама маркучите от Опел не могат да се ползват, защото в другият край закрепването към тръбата е с друга резба и освен това накраъника е женски, а при 33-ката е мъжки. Затова отрязах накрайника към апарата плътно до маркуча и отрязах един женски накрайник от Фиатски маркуч и айде при Драго (Екстрийм Тунинг) за заварка с аргона. Та накрайника-преход готов и вече в него директно се навива 33-ковия маркуч.
В най-общи линии е това, но не препоръчвам това да го прави човек не особено грамотен технически и освен това се подгответе да давате пари.
А когато го постигнете (вече е станало) имайте предвид, че не влиза дори всяка 15-ка джанта, и за по-малки забравяте. Ако някой иска цени, мога грубо да ги дам, ма няма да ви харесат.
Това за червената, а сега за бялата 33-ка (газовия хладилник)
Та при нея дискове от 145/6 на 257 мм. Апарати от Опел отново, но от С20ХЕ. Този път разстъргването на дупките в супорта е в обратна посока, към главината, за да излезе апарата навън, защото трие в супорта периферията на диска. При Опел диска е по-дебел (24мм) и тук отвън седи почти плътно до диска, а от вътрешната страна отново има разстояние (и тук не оставяйте накладките да се износят докрай). Пак се прави съответния преход за спирачния маркуч и така.
Спирачнат пампа си е оригиналната, педалът е малко по-ниско, но спирачките са доста по-остри.
Тук като цени ще дам пример:
1. Апарати от Опел 2-ра ръка - 60лв. с Еконта.
2. Накладки TRW - 70 лв.
3. Стругар - 20 лв. за изместване дупката в супорта.
4. Дискове - 100 лв. комплекта евтини някякви, не особено качествени.
5. Заварка на преходника за маркуча + стари маркучи от Опел + дифтунги - 20 лв.
6. Спирачни маркучи - 30 лв.
Общо дотук 300 лв. без труда и бензина за разходки насам - натам.
Comment